Znamení lásky aneb jak to všechno začalo

1. 12. 2009 22:23:38
Klekl si na zem, v ruce krabičku, a já přestala dýchat. Tentokrát jsem však neměla plnou pusu popcornu, ani se nepřikrývala vrstvou uslzených kapesníčků. Bylo to doopravdy. Se zatajeným dechem se mi postupně rozšiřovaly zorničky, a kdyby do mě někdo strčil, praskla bych jak narozeninový balónek.

Na naše první rande se zpozdil o 3 hodiny. Pršelo, tak jsme zapadli do první restaurace. Byla tam malá akvária s rybičkami a na stole nastříhané ubrousky. Vzpomněl si, že nemá peníze, zaplatila jsem tedy večeři a šli jsme domů. Jeho originální přístup zvítězil a za 8 měsíců mi vyčlenil místo v kuchyňském kredenci. Tím začal náš společný život. Všechny jeho zkoušky jsme však měli ještě před sebou. Jak poznat, že je to ten pravý? Máma mi důvěrně poradila, že jakmile před sebou začneme "prdět", je to znamení velké lásky. Odjeli jsme na naši první dovolenou. A tam se to stalo. Zprvu se to každý z nás snažil zamaskovat nenápadným kašlem, nebo předstírat, že to nic nebylo. Lásce však nelze uniknout. Byl to ten pravý. Další důležitý krok ve vývoji našeho vztahu učinil SPOLEČNÝ nákup pračky. Do té doby jsme pravidelně vozili prádlo k rodičům, každý zvlášť. Pračka definitivně přestřihla všechny pupeční šňůry a my pak sami stáli v koupelně a láskyplně si prohlíželi návod k jejímu použití. Potřebovali jsme však ještě větší výzvu. My dva, tisíce mil od domova, 5 týdnů, 24 hodin denně. Nic neotestuje kvalitu vztahu víc, než jeho všudypřítomnost. Plánování cesty do Ameriky nám zabralo spoustu energie, času i peněz. Před odjezdem jsme byli oba tak zaneprázdnění, že paradoxně nebylo možné najít jedinou společnou chvilku. K jeho narozeninám jsem mu oznámila, že mě to nějak přestává bavit. Každý víkend prázdnin jsme pak shodou špatných náhod trávili každý sám. Nebýt spolu neznamená, že se na sebe začnete víc těšit, že si jeden druhého více vážíte. Čím dál jste od ohně, tím míň hoří. Nakonec se nám však podařilo odjet. A oněch 24 hodin v pěti týdnech bylo málo. Budík zazvonil vždy brzy ráno, abychom mohli být co nejdéle spolu. Když šel na záchod, schovávala jsem mu časopisy, abych tam jeho pobyt co nejvíce urychlila. Každý den našeho velkolepého cestování byl projevem neuvěřitelné lásky a my pochopili, že k tomu, aby dva lidé byli spolu šťastni, musí byt opravdu SPOLU. Tou dobou se však vyhovělo mé žádosti o studium v Londýně a dva měsíce po návratu z USA jsem znovu balila kufry. Tentokrát jenom pro sebe. Loučení na letišti vypadalo, jako by mi zaživa uřezali nohu. Několik měsíců jsme se pak vůbec neviděli a moje pravá noha tu levou velmi postrádala. Kulhala jsem ulicemi Covent Garden, klopýtala přes Tower Bridge, válela sudy po trávnících v Hyde Parku. Téměř pořád jsme si volali a do nekonečna povídali a já tak pochopila, že komunikace ve vztahu opravdu není to nejdůležitější. Striptýz přes videokameru byl jediným řešením. Začalo to velmi slibně. Rytmická hudba, sexy pohledy... Sundal si tričko, džíny a prohrábl si vlasy. Když se však sklonil, aby si sundal ponožku, zákeřně ho to stáhlo k zemi. Videokamera to otřesem nevydržela a i já jsem po jedné noze zoufale odskákala od počítače pryč... Nyní však na jednu nohu poklekl on. Vydechla jsem a tím tak trošku (znovu) narušila jeho stabilitu. Zavrávoral, ale jeho rozhodnutí znělo jistě: „Vezmeš si mě za muže?“.

Autor: Zuzana Dvořáková | úterý 1.12.2009 22:23 | karma článku: 22.95 | přečteno: 4609x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 8.57 | Přečteno: 547 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 21.60 | Přečteno: 432 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.91 | Přečteno: 292 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

Blíží se jaro a s ním doba, kdy se do ulic vyrojí spousta lehce přioděných slečen a dam. A tak se možná my, co jsme většinově orientovaní, od těch krasavic zase dočkáme nějakého nelichotivého komentáře.

16.3.2024 v 8:30 | Karma článku: 26.76 | Přečteno: 574 | Diskuse
Počet článků 10 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4022
Jsem obyčejná holka, která chce neobyčejnou svatbu.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...