Diskuse

Mezi mé záliby patří: lyžování ve žlutých šatech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

macrelka

16. 1. 2010 12:47
šaty

když už chcete pořádné šaty, nechte si je ušít od nějaké šikovné švadleny.. ušije vám přesně takové, jaké chcete, budou vám perfektně sedět, nemusíte je hned vracet a cenově vám to vyjde nastejno.. půjčení je dneska drahý jak... já jsem si šaty kupovala v Polsku v salonku, kde mi je upravili nejen na moji postavu (byl to poslední model o 3 čísla větší :-))) a ještě mi tamhle něco přidali, tamhle kraječku, tamhle kytičku a bylo to super :-) měla jsem originální šaty, ve kterých jsem se cítila skvěle..

0 0
možnosti

tóngxué

15. 1. 2010 17:42
Šaty na svatbu

Doporučuji vykašlat se na půjčování a šaty si koupit. Pokud opravu nemáte nároky na klasický "princess" styl šatů, krásné šaty se dají pořídit za stejný. či menší peníz než stojí půjčovné. Na svou svatbu jsem si pořídila krátké, korzetové šaty v tmavě vínové za 2500 a od té doby jsem je měla na sobě už tolikrát, že se investice vyplatila.

0 0
možnosti

cirrat

15. 1. 2010 16:34
:-)

Plánování si užijte.

My byli zasnoubení přes rok a střídavě jsme propadali náladám "Vezmeme se se svědkama a všem to oznámíme dodatečně" a "ať to stojí za to".

Nakonec jsme měli svatbu v parku, brali jsme se v džínech, zato tam byla drtivá většina našich kamarádů, a za celý den se toho pokazilo tolik, že je čemu se smát.

Ještě teď (a to jsme se brali loni na čarodějnice) za náma lidi chodí a říkají, že se na to nedá zapomenout...

Prostě, my to měli až moc pečlivě napánované. A proto jsme uvízli v zácpě a dorazili pozdě na obřad, nestihli focení, dort (ten jsme potom rozmázli v autě) a spoustu dalších věcí, které mi dnes nikdo nevěří, že se opravdu staly... ;-D

0 0
možnosti